The DragonCon Forum

Shoutbox

Pages: 1 [2] 3 4 ... 25
  • Charismaryllis:
  • Just walked over to the Stanley Cup rally in D. C.; wish I’d gotten a pic of a guy dressed as the cup. :)
  • June 12, 2018, 02:04:30 PM
  • Trathor:
  • yes: [link]
  • June 12, 2018, 12:43:06 PM
  • Charismaryllis:
  • [link]
  • June 12, 2018, 12:17:45 PM
  • Jojo:
  • Hey Trathor what is the Amazon link for the Forum?
  • June 12, 2018, 09:30:04 AM
  • KPK:
  • Return of the Trathor! Lets do it! :D
  • June 10, 2018, 04:36:49 PM
  • Trathor:
  • [link]
  • June 08, 2018, 04:25:45 PM
  • Trathor:
  • shirts even
  • June 08, 2018, 04:25:39 PM
  • Trathor:
  • I need to get t-shorts figured out
  • June 08, 2018, 04:10:26 PM
  • Trathor:
  • OK, 40 people for Thursday from 4-6.
  • June 08, 2018, 04:10:11 PM
  • Charismaryllis:
  • Oh wait, i fixed it.  Thx.
  • June 03, 2018, 09:08:26 PM
  • Charismaryllis:
  • I can still see it... however, i'm pretty sure it ate yours on the fantasy track director posting. :(
  • June 03, 2018, 09:06:59 PM
  • KPK:
  • Vondor I believe so? Meet and Greet has always been on Thursday to my knowledge *shrug*  Trathor is that wrong?
  • June 03, 2018, 09:32:06 AM
  • KPK:
  • Charismaryllis the forum ate your post on the bed spot thread.
  • June 03, 2018, 09:15:48 AM
  • Vondor:
  • 4-6 PM sounds like a good plan.  Thursday night?
  • June 01, 2018, 10:56:36 AM
  • KPK:
  • ... ?*
  • June 01, 2018, 08:21:35 AM
  • KPK:
  • It's terrible being this far out. Why can't it be now! *WHINES*
  • June 01, 2018, 08:21:25 AM
  • Charismaryllis:
  • I’m getting kind of whiny for it, myself. :-\
  • May 31, 2018, 07:08:29 PM
  • KPK:
  • I have DragonCon fever early this year... this is not good... lol
  • May 31, 2018, 03:11:26 PM
  • Trathor:
  • :-)
  • May 25, 2018, 02:19:47 PM
  • KPK:
  • Woo! Thanks Trathor ;)
  • May 25, 2018, 02:19:12 PM
  • Trathor:
  • yeah, trying for 4-6 again
  • May 25, 2018, 02:17:54 PM
  • KPK:
  • I need me some fried pickles and tomatoes though, so I'm glad its at Gus's again.
  • May 25, 2018, 02:16:02 PM
  • KPK:
  • Also, the forum meet and greet being scheduled at 4 last year worked out really well IMO. I know I have minion sushi this year which will probably be about 530 to 6. I can't miss that, especially with the party being cancelled.
  • May 25, 2018, 02:12:50 PM
  • KPK:
  • Ahh the joys of not having roomies (except Lis on Tuesday lol) My bed and I dont have to share! LOL
  • May 25, 2018, 02:05:24 PM
  • Trathor:
  • I need to figure out beds and such for my crew as well.  Time is coming up!
  • May 25, 2018, 01:25:15 PM
  • darthmorbius:
  • Guys I need a bed for Thursday night to Sunday morning. Help me Obi-Wans, you're my only hope....
  • May 25, 2018, 12:36:35 AM
  • Trathor:
  • also, I need to get some time and head space for t-shirts
  • May 24, 2018, 12:05:07 PM
  • Trathor:
  • I have been playing phone tag with the manager of Gus's, but should be fine
  • May 24, 2018, 12:04:50 PM
  • KPK:
  • ok ty
  • May 24, 2018, 08:05:08 AM
  • Trathor:
  • yes
  • May 23, 2018, 05:29:18 PM
  • KPK:
  • Trathor... are we doing the forum meet and greet this year?
  • May 23, 2018, 02:24:54 PM
  • KPK:
  • Officially in my countdown to DragonCon with ACen being done. 94 days until my vacation time starts! :)
  • May 23, 2018, 08:44:57 AM
  • Charismaryllis:
  • 8) ;D
  • May 22, 2018, 10:39:26 AM
  • Trathor:
  • touche.... touche...
  • May 21, 2018, 11:05:46 AM
  • Charismaryllis:
  • $2500? ;)  ;D
  • May 19, 2018, 09:29:10 AM
  • Trathor:
  • What else can I offer?!?!?
  • May 19, 2018, 12:13:31 AM
  • Charismaryllis:
  • Hmmmm  8)
  • May 18, 2018, 08:03:39 PM
  • Trathor:
  • I'll be your best friend!
  • May 18, 2018, 11:31:45 AM
  • Charismaryllis:
  • Lemme think about it :)
  • May 17, 2018, 10:20:02 PM
  • Trathor:
  • Buy me one too while you are at it!
  • May 16, 2018, 10:50:51 PM
Pages: 1 [2] 3 4 ... 25